Jak zbudować markę online?

Dobry logotyp – logo to symbol, z którym Klienci będą kojarzyć daną firmę, produkt czy osobę. Wybór odpowiedniego logotypu to niekwestionowanie kluczowy moment stworzenie brandu.

Wirtualna wizytówka – konsument nie chce dłużej niż kilka sekund szukać informacji o danej marce. Jeśli po chwili od wyszukania nie trafi na sensowne informacje o brandzie to prawdopodobnie do niego nie wróci. Warto więc posiadać dobrze wypozycjonowaną stronę internetową.

Social media – w związku z silnym rozwojem mediów społecznościowych, niekiedy zastępują one strony www. Wobec tego, jeśli np. Facebook realizuje zadania wirtualnej wizytówki i jest częściej wybierany przez target danej marki, nie trzeba posiłkować się koniecznie tworzeniem strony internetowej.

Pozycjonowanie – to nic innego jak podejmowanie różnego rodzaju działań, by informacje na temat marki ukazywały się wyżej w wyszukiwarkach internetowych.

Aktywność – należy pamiętać o regularnym dodawaniu wpisów, aktualizacji informacji, dodawaniu obrazów czy filmów na strony internetowe.

Strona Główna

Dodaj komentarz