E-PODPIS

Elementem niezbędnym do prowadzenia własnej firmy, jest posiadanie podpisu elektronicznego. Jak się w praktyce okazuje, opcja ta daje możliwość sprawnego i przede wszystkim bezpiecznego przesyłania dokumentów drogą elektroniczną.

E-podpis jest niezbędny do:

– składania Jednolitego Pliku Kontrolnego (nie ma możliwości złożenia go bez podpisu)
– złożenia Sprawozdania Finansowego za poprzedni rok (od 2019 można składać sprawozdanie tylko elektronicznie)
– założenia spółki w systemie elektronicznym s24.

E-podpis można w-korzystać także do:

– przekazywania do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT i CIT,
– kontaktowania się z urzędami i jednostkami administracji publicznej,
– składania deklaracji i wniosków dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
– kontaktów biznesowych, zawierania umów przez internet.

Decydując się na współpracę z naszym biurem w zakresie pozyskania e-podpisu wszystkie formalności załatwią Państwo na jednym, krótkim spotkaniu, na miejscu – w naszym biurze.

Nasza usługa obejmuje:

– doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego rozwiązania,
– sprzedaż podpisu kwalifikowanego w różnych pakietach i wariantach,
– potwierdzenie tożsamości,
– konfigurację i aktywację podpisu,
– instruktaż w użytkowaniu.

Jeśli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy z naszą firmą, zachęcamy do kontaktu!

Warto również wiedzieć, że tego typu podpis elektroniczny może wyrobić na własny użytek każda osoba fizyczna. Posiadanie takiego e-podpisu w praktyce wiążę się z licznymi korzyściami, także w przypadku osób pracujący za granicą, ponieważ daje im to możliwość załatwienia wielu spraw formalnych/urzędowych na odległość za pomocą Internetu.

Nasi konsultanci udzielą odpowiedzi na ewentualne pytania oraz rozwieją Państwa wątpliwości.